tirsdag 7. desember 2010

A BAD HAIR DAY

8 kommentarer:

  1. For en fin liten en! Blir helt varm i hjerterota av slike bilder. Har fortsatt savnet i meg av min hund som døde i våres, og kjenner det rykker litt i spaserfoten når jeg treffer hunder ute på mine turer! :)
    Syns den var fin på håret jeg da!

    Og så må jeg kommentere de bildene under "God helg" lenger ned her: Vakkert! For et nydelig lys!

    SvarSlett
  2. hi hi hih hi..Den var søøøøøøøøøøøøt!!!

    Ojjj!!Flott bilde!!

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Det var da en usedvanlig søt skapning :)

    SvarSlett
  4. this dog is cute and likes the look with the eyes it very much ...

    SvarSlett
  5. Vissa dagar är det bara så... ;-) Snyggt!

    SvarSlett
  6. Har du sett så søt da, og bad hair dager er ikke noe greit, hehe.

    SvarSlett